Natuurlijk, eten. Dat is het meest logische antwoord. Zeker als ik net lekker gegeten heb. Eten is brandstof, geeft energie. Als ik na mijn lunch in de rust van mijn tuin zit te schrijven, met de heerlijke warmte van de zon op mijn armen, het gefluit van vogels in mijn oren en de blauwe lucht boven mij, dan raakt mijn gevulde buik eigenlijk op de achtergrond. Dan voel ik me rustig, vrolijk en tevreden, door deze hele andere voeding voor mij.

Weten we eigenlijk wel wat ons voedt, wat ons inspireert? Waar we energie van krijgen, op alle gebieden van ons menszijn? En wat doen we daarmee? Allerlei vragen zijn hierover te stellen en de antwoorden zijn zo divers als er mensen zijn. Het zouden zomaar levensvragen kunnen zijn.

Op 25 juni 2021 is de landelijke Dag van de Levensvragen. #DVDL Collega coach Marian de Rijk en ik komen dagelijks levensvragen tegen in onze praktijk. En natuurlijk ook in ons eigen leven. Van die vragen waarop het antwoord tijd nodig heeft. Vragen waar je op moet kauwen om het antwoord langzaamaan te kunnen proeven. Wij zijn erdoor geboeid, en daarom organiseren wij op deze dag het Levensvragenontbijt.

Bij een heerlijk verzorgd ontbijt in een inspirerende omgeving, verkennen we in drie rondes met elkaar de vraag “Wat voedt jou?” Laat je verrassen door de uitwisseling met elkaar en dat wat spontaan op tafel komt. Eet je mee met ons?

Alle informatie op een rijtje:
Wat: Levensvragenontbijt
Wanneer: 25 juni 2021 van 8.30 tot 10.30 uur
Waar: Atelier en beeldentuin Ruimte in beeld, Dubbestraat 61, 5674 AE  Nuenen
Kosten: € 15,-
Aanmelden: via rijk@kansrijkcoaching.nl, tolner@hetverband.nl of via de contactpagina op mijn site

Er is ruimte voor 10 deelnemers.
Helaas kunnen we niet voorzien in speciale di-eetwensen. Neem dan je eigen ontbijt mee.
Alles wordt volgens de geldende coronamaatregelen georganiseerd.

We zien je graag, aan tafel!